منتدى شباب أمير الشهداء

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

jesus lovers
mr mr
riva
roka
الصقرالمصري
tota
maher
11 مشترك

نكت قديمة وبايخةةةةةةةةةةةةةة

maher

نكت قديمة وبايخةةةةةةةةةةةةةة Empty نكت قديمة وبايخةةةةةةةةةةةةةة

مُساهمة من طرف maher الثلاثاء يوليو 29, 2008 10:55 am

واحد بيقول لصاحبه: ده انا اللى منشف ريق البنات.. فسأله: ازاى؟ رد عليه: من كتر التف عليَّ.
    ----------------------------------------------------------------------------------------------
    واحد غبى قوى حكموا عليه بالاعدام.. بعد ما علقوه فى المشنقه قعد يشاور ويخبط بأيده ورجليه ففكروه عاوز يقول حاجه مهمه..
    فكوه ونزلوه بسرعه.. بص لهم وقال: ياجزم كنت هتخنق
    -----------------------------------------
    واحد دخل كافتريا لقى جورج بوش وتوني بلير قاعدين جوه.. إستغرب قوى وسألهم:
    إنتوا بتعملوا إيه هنا؟!
    جورج بوش قاله: بنخطط لحرب عالمية تالتة.. عايزين نموت 10 مليون افغانستانى وواحد عجلاتى.
    الراجل إستغرب جداً وقاله: طب حتموت ليه العجلاتى؟! بوش ضحك قوى وبص لبلير
    وقاله: مش قلت لك محدش حيسأل على الـ10 مليون أفغاني.
    -----------------------------------------------------------------------------------

مرة واحد احول إتجوز واحدة حولة خلفوا إبن الجيران.
    -------------------------------------------------------------------------------------------------
    مرة واحد باااايخ كتير كتير.. إتجوز واحدة بااااايخة كتير كتير.. خلفوا عيل من بواخته عمل نفسه ميت أول ما اتولد.
    -----------------------------------------------------------------------------------

مرة واحد حرامي إتجوز مدرسة رياضيات خلفوا شبه منحرف.
    شرطي في الخدمة لقى قرد في الشارع وداه للضابط المسؤول عنه وقاله : يا باشا انا

لقيت قرد أوديه على فين ؟
    قال الضابط : على حديقة الحيوانات
    غاب الشرطي ساعتين ورجع هو والقرد ، الضابط بيسأله ايه الي رجعك ؟ قاله يا باشا وديته على حديقة الحيوانات ، تحب أخده دلوقتي أفسحه في الملاهي؟
    ----------------------------------------------------------------------------

مرة واحد اطرش وقف سواق تاكسي اطرش برده وقاله مصر الجديدة ؟ رد السواق وقال لا والله انا رايح مصر الجديدة رد الراجل وقال معلش انا كنت فاكراك رايح مصر الجديدة
    مرة مدير شركة مارلبورو قابل مدير شركة كليوباترا فقاله أنا مرة لقيت في السجارة بتاعتكم خشبة ! إنتم بتستوردوا التبغ منين؟ فرد عليه مدير شركة كليوباترا : يعني إيه تبغ .

مرة واحد بلديتنا راح يشترى قفل فالبيّاع جابلوا قفل كبير فقاله بلديتنا يا بووووى !!
    قام جايبلوا قفل صغير فقال بلديتنا يا خوووووى

مره دكتور عظام مشى بليل الكلاب طلعت تجرى وراه

واحد صاحب مزرعة فراخ محمل العربية فراخ و سايق وقفته لجنة و سألوه "محمل إيه؟" قال لهم فراخ، قالوله "بتأكلها إيه؟" قال لهم "بأكلها قمح"
    قالوله غرامة 100 جنيه "بتأكل الفرخ قمح و البلد مش لاقية تاكل؟؟".
    و هو مكمل وقفته لجنة و سألوه "محمل إيه؟" قال لهم فراخ، قالوله "بتأكلها إيه؟"

قال لهم "بأكلها زبالة" قالوله غرامة 100 جنيه "بتأكل الفراخ زبالة و تسمم الناس؟".
    الراجل مكمل ع الطريق وقفته لجنة، الظابط سأل له "محمل إيه؟" قال له فراخ، قال له "بتأكلها إيه؟" قال له "و الله يا باشا، أنا بادي لكل فرخة مصروف وهي تجيب الأكل اللي عايزاه"

يقولك فيه حرامي دخل بيت عشان يسرق
    وهو يفتش في البيت طلعت عليه صاحبه البيت وكانت تخينه اوي ومسكته ورمته على الارض وقعدت عليه وراحت تنادي ولدها: محمد انده ابوك من على القهوه الحرامي قاله بسرعه يامحمد وحياة والدك بسرعة

مره دكتور مجانين دخل على العيانين بتوعوا العنبر لقاهم معلقين واحد مكان النجفه بيلفوا حوليه وبيغنوا النور جه النور جه ولقى مجنون قاعد ساكت لوحده فقله الدكتور انت مش فرحان زييهم بالنور ليه قاله يادكتور طيب دوول مجانين حد يعمل كده برده قاله كويس يعني انت عاقل قاله طبعا قاله طيب ليه مش خليتهم ينزلوه رد عليه المجنون كده برده يا دكتور يعني ننزله ونقعد في الضالمه

ثلاثة مجانين طالعين فوق الشجرة ، جالهم الطبيب النفساني وقالهم انزلوا من فوق الشجرة نزلوا اثنين وبقا واحد قاله انته ياللي فوق مانزلتش ليه ؟ صحبابه المجانين قال لو : سيبوا ، ده ليسة ماستواش

مره واحد بلديتنا لقى خاتم سليمان جه يدعكه فعص العفريت

اتنين سكرانين ماشيين فى الشارع لقو عمود نور..
    واحد قعد يخبط عليه فصاحبه قاله دة باين مافيش حد..
    قاله إزاى ده النور منور

مرة إتنين مساطيل راكبين عربية فواحد قال للتانى : حاسب قدامك شجرة فالتانى مردش عليه فعلى صوته شوية : قدامك شجرة برضه مردش عليه فقاله : حاسب قداااامك شجرررر ..
    طاخ خبطوا فى الشجرة فطلع من العربية
    و قاله .. مش قلتلك قدامك شجرة ؟؟؟
    فالتانى رد عليه : و أنا أعملك إيه مش إنت إلى سايق ؟؟؟

خنفس شعرة بيسقط جاب لة اتنين مدرسين

مسطول بيسأل صاحبه هو الزيتون له رجلين ؟؟ قال له : لا ... قال : يبقى انا أكلت

خنفسه

مرة واحد عالم حب يعمل تجربة علي ضفدعة قام قطعت الرجل الاولى و قالها نطى فنطت

فكتب ملاحظة عند قطع الرجل الاولى الضفدعة تنط فقطع الرجل الثانية قالها نطى فنطت كتب الملاحظة الاولى قطع الرجل الثالثة وقالها نطى فنطت و كتب نفس الملاحظة و قطع الرجل الرابعة والها نطى منطتش فكتب عند قطع الرجل الرابعة الضفدعة تفقد حاسة السمع

مدرس كيمياء رزق بولد .... فسماه سامي أكسيد الكربون

مرة واحد بخيل امة ماتت عيط عليها بعين واحدة

مره ثعبان قابل ثعبان لقاه بيعيط قالوا انت بتعيط ليه رد اصلي انا نظري ضعيف قالو بسيطه ركب عدسات وبعد يومين وهو معدي لقاه بيعيط تاني قالو انت بتعيط ليه رد اصلي اكتشفت ان اللي بحبها من عشرين سنه طلعت خرطوم

مجموعه محششين قاعدين فى غرزه ومعاهم واحد صغير وجه البوليس فقال الظابط بيستظرف فسال الطفل الصغير وقل له امال الشمام الصغير اسمه ايه فقال اسمه كنتلوب

واحد أحول رمى يمين الطلاق على مراته ما جاش فيها

واحد بلدياتنا اتجوز على مراته طلعت هى برضه
    مرة دكتور بيطرى بيقول لمراته حبيبتى انا بهيم فى حبك قالتله وانا مرفسلكش طلب ابدا

قزم اتخانق مع مراته زعلت منه حطت جذمته فوق التلفزيون وخرجت

واحد حانوتي فتح محل فاكهة قام كتب يافطة المـوز علينا حـق

واحد بلدياتنتا حب يموت سمكة غرقها ف الميه

مرة واحد ....... بيدهن الحيطة.... قالوله طب حط جرنال تحتك... قال لهم : لا مش

مهم انا كدا طايل

واحد ........ قال لابوه انا عاوز موبايل ابوه قاله موافق بس بشرط تركب اخواتك معاك

فى مره واحد ...... زغزغ ابنو خرم بطنو

كان في مسابقه بين واحد ......... وواحد امريكى وواحد فرنسى المسابقه على اللى يدخل الغابه ويجيب اكبر قطه الامريكى دخل الغابه ورجع بعد عشر ساعات وجاب قطه وزنها عشره كيلو الفرنسى دخل الغابه ورجع بعد خمست عشر ساعه وجاب قطه وزنها خمسة عشر كيلو ....... دخل الغابه يوم اتنين تلاته اسبوع اسبوعين لجنة التحكيم قلقو عليه نزلو الغابه يدورو عليه لقوه جايب نمر ورابطه في شجره وماسك عصايه وبيقوله هتنونو يعنى هتنونو

مره اتنيين مساطيل مااشيين على شريط القطر فواحد بيقول للتاني يآخي السلم ده طويل بشكل....
    رد التاني عليه الي مضايقنى ان الدربزيين واطي أوي....

lol! lol! lol! lol!

عارفين اللي هايعرف يجيب نكت تضحكنا هانسميه ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    maher

نكت قديمة وبايخةةةةةةةةةةةةةة Empty رد: نكت قديمة وبايخةةةةةةةةةةةةةة

مُساهمة من طرف maher الأحد أغسطس 24, 2008 1:51 pm

الظاهر مافيش حد بيعرف يقول نكت
    بيقولك سمعت نكتة الاتوبيس
    لا
    شكلك كنت راكب ورا
    -----------------
    مرة واحد حب يمشي........يمشي ماحبتوش
    -----------------
    واحد بيقول لواحد بلدياتنا
    ابن عمك القطر داس علي دماغه
    رد عليه.... تاني!!!!!
    ----------------
    واحد بلدياتنا جه يقعد علي قهوة قعد علي شاي
    tota
    tota

مُساهمة من طرف tota الثلاثاء سبتمبر 02, 2008 2:29 pm

مينا : ما شاء الله الذكاء مطبوع على وجهى
    صديقه : لا شك انها غلطه مطبعيه

مره واحد ندل قبل ما يموت فى غرفة الإنعاش وصى أولاده يبقوا أندال زيه فقطعوا عنه الأكسجين

Smile الإبن : بابا لقد طبقت مبدأ الرفق بالحيوان . affraid الأب : كيف ؟
    الإبن : وجدت فأر فى الغرفة ..فوضعته فى دولاب ملابسك خوفا من أن تأكله القطة !!!
    tota
    tota

مُساهمة من طرف tota الثلاثاء سبتمبر 02, 2008 2:41 pm

مره واحد صعيدى قتل أبوه لأنه سمع عن رحلة مجانية للأيتام lol!
    tota
    tota

مُساهمة من طرف tota الثلاثاء سبتمبر 02, 2008 2:45 pm

مره واحد بخيل اتجوز واحدة بخيلة مارضيوش يخلفوا Razz
    maher

مُساهمة من طرف maher الخميس سبتمبر 04, 2008 12:57 am

تحفة يا بوسي
    بجد موتيني م الضحك
    tota
    tota

مُساهمة من طرف tota الخميس سبتمبر 04, 2008 12:06 pm

شكرا يا أ/ماهر بعد الشر عليك Very Happy
    maher

مُساهمة من طرف maher الإثنين سبتمبر 08, 2008 11:35 am

شكرا يا أ/ماهر بعد الشر عليك Very Happy
    م الضحك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    حرام عليكي الضحك مش شر
    عموما
    مرة واحد حب يمشي........ يمشي ما حبتوش
    --------------------------
    زوج بيسألوه في عيد جوازه العاشر تقول ايه في المناسبة دي
    قال تأديبا ادبني الرب والي الموت لم يسلمني
    ---------------------------
    زوج تاني يوم فرحه بيقول انا اتجوزتت تتميما لوصية كتابية بيقولوا ايه هي
    قال احبوا اعداءكم ...احسنوا الي مبغضيكم
    ---------------------------
    الصقرالمصري
    الصقرالمصري

مُساهمة من طرف الصقرالمصري الإثنين سبتمبر 08, 2008 11:51 am

اية النكت البيخة دية وكمان قديمة جدآ
    .................EMMY
    maher

مُساهمة من طرف maher الإثنين سبتمبر 08, 2008 2:41 pm

عنوان الموضوع نكت قديمة وبايخة
    ايه المشكلة يا ايمي
    وبعدين اخر تلات نكت سمعتهم فين ؟؟؟
    roka
    roka

مُساهمة من طرف roka الإثنين سبتمبر 29, 2008 11:22 am

مرة واحد دماغة لفت قابلها فى الشارع التانى
    مرة واحد عداه العيب خد اللى بعدة
    مدير مدرسة عمل فرح وزع على المعازيم أرقام جلوس
    هههههههههههههه Laughing bounce Laughing
    riva

مُساهمة من طرف riva الإثنين سبتمبر 29, 2008 11:15 pm

مره واحد بخيل ماشي مع مراته في الشارع خبطتها عربيه بعت للاسعاف كلمني شكرا
    أغبياء عايزين يفجرون مبنى حطو القنابل في الدور الأول وطلعوا السطوح
    [b]في نمر مر من عنده قطو يلاحق فار ضحك يقول يلعن أبو حركات الابتدائي
    [/b]

roka
    roka

مُساهمة من طرف roka الثلاثاء سبتمبر 30, 2008 11:50 pm

مرة مذيعة أتجوزت واحد شخصيتة مهزوزة
    ركبتلة أريال
    فرخة شربت ميه مغلية
    باضت بيض مسلوق
    ولد مغلب مدرس الجغرافيا معاه
    عايز يعرف خط الأستواء فودافون ولا موبينيل
    مرة واحد بيدهن حيطة قالولوا حط جرنان تحتك
    قالهم مش مهم أنا كدة طايل
    jocolor jocolor
    mr mr
    mr mr

مُساهمة من طرف mr mr الجمعة أكتوبر 03, 2008 12:15 pm

مرة واحد غتت دخل السينيما كانت فاضية لقى فبها واحد بس قعد وراة وقلوا وطى راسك Very Happy
    mr mr
    mr mr

مُساهمة من طرف mr mr السبت أكتوبر 25, 2008 10:56 am

فى مستشفى المجانين كان فية مجنون بيغرق ومجنون انقذة فأمر الدكتور بأحضار المجنون اللى انقذة وقالة ان هاكتب لك على تصريح خروج لان دة موقف بطولى يعملة انسان عاقل وبعد كدة دخل مساعد الدكتور وقالة المجنون اللى كان بيغرق شنق نفسة فقالة المجنون اللى انقذة لأيادكتور انا اللى علقتة عشان ينشف هههههههههههههههههههههههه Very Happy
    mr mr
    mr mr

مُساهمة من طرف mr mr السبت أكتوبر 25, 2008 11:01 am

فى مستشفى المجانين سمع الدكتور دوشة فلقى المجانين معلقين مجنون فى السقف فقالة مجنون شوف يادكتور مجانين عاملين المجنون لمبة فاكرينة هينور فقالة انت مش معاهم قالة لأدول مجانين فاكرينة هينور فقالة الدكتور يالة ننزلة فرد المجنون واحنا بقى نقعد فى الظلمة Very Happy Very Happy Very Happy
    jesus lovers
    jesus lovers

مُساهمة من طرف jesus lovers الأربعاء نوفمبر 19, 2008 9:06 pm

واحد بيسأل صاحبه : هتودي مراتك فين في عيد جوازك الأولاني؟
    قاله صاحبه : هوديها أسبانيا
    قاله : طب في عيد جوازك ال20هتعمل ايه؟
    قاله : هروح أجيبها من هناك

katkota

مُساهمة من طرف katkota الخميس نوفمبر 20, 2008 12:10 am

مرة اتنين مساطيل مروحين متاخر الاول مراته اسمها فوزية .والتانى مراته اسمها فوزية وسكنين فى حتة واحدة 0الاول وقف ونادى بصوت عالى يافوزية .والتانى يااااااااااااااااافوزية 0ردت واحدة منهم .اطلع يامنيل الساعة اربعة ولسة جاى قلها انا اللى اطلع 0انزلى انت شوفى مين جوزك فينا .
    tota
    tota

مُساهمة من طرف tota الجمعة ديسمبر 05, 2008 11:23 pm

queen مره فى برنامج استضافوا الفنانه فيفى عبده والفنانه جواهر فسألهم المذيع لو انتوا راكبين طياره ووقعت فى البحر تعملوا ايه عشان تطلعوافقالت فيفى عبده انا شكلى حلو البس بدله الرقص الغواص يشوفنى يطلعنى على طول وقالت جواهر انا من غير ما البس اى حاجه هااطلع انا اول واحده قالوا لها ازاى قالت علشان اول حاجه بيدور عليها الغواص الصندوق الاسود
    mr mr
    mr mr

مُساهمة من طرف mr mr السبت ديسمبر 06, 2008 9:44 am

مرة اتنين بلدياتنا سافروا بالطائرة فأخذ الرجل وامرأتة مستلزماتهم من مش وكوز للماء وقلة لانهم لايعرفوا ان الطائرة بها كل هذة المستلزمات فعطشت المرأة فملأ لها الكوز من الطائرة وعطشت ثانية فملأ لها الك وز ايضا من نفس المكان فى الطائرة وعطشت ثالثا فأتى لها بالكوز فاضى فسألتة انت مملتهوش لية قالها الزير اللى بملى منة لقيت واحد قاعد
    علية queen
    سمبا
    سمبا

مُساهمة من طرف سمبا السبت ديسمبر 06, 2008 4:46 pm

مرة وا حد راح يشترى سمك فالرجل صاحب المخل اعطالة سمكتين ومعا هم وصفة الاكلة وهو ماشى طلع علية كلب اخد السمكتين ضحك وقال للكلب هههههههههههههههههههههههههههههه حمار معا ية الوصفة مش هتعرف تا كل السمك Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy queen queen queen

عدل سابقا من قبل سمبا في السبت ديسمبر 06, 2008 5:10 pm عدل 1 مرات
    سمبا
    سمبا

مُساهمة من طرف سمبا السبت ديسمبر 06, 2008 5:00 pm

مرة صرصار اتجوز صرصارة قا لت لة اكتب لى البلاعة باسمى
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    مرة حكم قعد على قهوة طلب واحد صفر
    _____________________________________________________________________________________
    مرة واحدة دخلت الا وضة على جوزها فالقت جوزها مولع فى مرتبة السرير وماسك شومة ونازل ضرب فى المرتبة فمراته بتقولة بتعمل اية يا رااااااااااااااجل قلها بتعلم ضرب النارههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    مرة قرد خبطتة عربية راحوا تانى يوم اصدقائة المستشفى القرود لقوه بين الحياه والموز
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    مرة حشاش البوليس بيطاردة كان معاه حشيش وبانجو فالحشاش هرب من البوليس وطلع فوق القطر راح رمى الحشيش والبانجو اللى معاه فى مدخنه القطر راح القطر اتسطل بدل مايروح اسكندريه راح لندن هههههههههههههههه
    queen queen queen queen queen queen queen queen Very Happy Very Happy Very Happy
    matrix*elgen*
    matrix*elgen*

مُساهمة من طرف matrix*elgen* السبت ديسمبر 06, 2008 8:53 pm

خلىىىييييييييييي فقوسة يكتب Cool
    roka
    roka

مُساهمة من طرف roka الإثنين ديسمبر 08, 2008 12:07 pm

مره واحد أحول راح المطار علشان يجيب أبوه
    باس الشنطة وشال أبوه
    queen queen
    واحد كان مستنى مكالمه خارجية
    ساب التليفون بره الشباك
    geekqueen
    مرة بنت أشترت برفان رجالى
    أبوها شافوا قالها جايبه ليه برفان رجالى
    قالتله يعنى هتحرمونا منهم ومن ريحتهم
    ..............santa..................................
    أتنين بلديتنا بيلعبوا شطرنج
    الملك مات مشلول
    Very Happy:D
    maher

مُساهمة من طرف maher السبت يناير 10, 2009 1:08 pm

Very Happy واحد ندل ابوه طرده من البيت رجع كتب على باب بيتهم " مقر تنظيم القاعده
    واحد ندل قعد سنه يتحايل على حبيبته عشان تخرج معاه ولما خرجت راح قال لابوها
    واحد ندل عينوه مدرس فى مدرسه معوقين حط اول حصه العاب رياضه " قفز حواجز
    واحد ندل الدوله خصمت نص راتبه للتبرع للانتفاضه راح اتبرع بالنص التانى لاسرائيل
    واحد ندل وصلته النكت دى ومبعتهاش لاصحابه
    messi

مُساهمة من طرف messi السبت يناير 10, 2009 5:09 pm

كان هناك طائرة تحمل مجانين أراد طبيب أن يختبرهم فتح باب الطائرة ورمى كرة وقال :
    إدهبو لتلعبوا الكرة .
    خرجوا جميعا إلا واحد أمسك بالباب ظن الطبيب أنه شفي فسأله :
    لمادا لا تلعب الكرة معهم ؟
    فأجابه :
    لا لا ، أبدا أنا حارس المرمى
    غبي اشترى لأبنه آلة حاسبة وشال منها الصفر علشان ما يتصل دولي

مره واحد بلديتنا قطع دماغ اخوه وهو نايم
    وقال : هيتهبل لما يصحى ميلاقيهاش

عالم يلديتنا بيعمل تجارب على ضفدعة فقطع رجلها الاولى وامرها ان تفط ففطت فقطع رجلها الثانية وقال لها فطى ففطت وهكذا..............حتى وصل لرجلها الرابعة فقطعها وقال لها فطى .... فطى.....فلم تفط. فكتب فى البحث عندما تقطع الارجل الاربع للضعدف وتقول له فط فلا يســــــــــــــــــــــمع ..

يجري كالماء وفي وسطه باء و يسكن فوق الأوراق ما هو يا ترى؟؟؟؟؟؟؟ الشاطر يجاوب
    tota
    tota

مُساهمة من طرف tota الثلاثاء فبراير 03, 2009 5:07 pm

الحبر king

الوقت/التاريخ الآن هو الأحد مايو 19, 2024 9:38 pm